Söndag, och snart är måndagen här!

omg... idag har det inte hänt så mycket... har nyss skrivit läxa till baffen som skulle va inlämnat för ettag sen....
bläää imorgon är det skola.... vill bara ha lov nu!!!!!

men undra vad man ska göra över jul?... om man kanske ska dra utomlands eller om man ska fira jul och nyår hemma med familj och vänner!? *humf*....

vad ska hända idag då??? igår var vi och käka på ming .. jag, johanna, alex  och mats =) jätte kul=) haha vi gick därifrån 23:00 haha och det var då det stängde också=) alltså allti vi...
sen åkte vi hem till alex och mats... skojj.. sen kom jerry och martin senare.. jätte trevligt =)

men vad ska hända idag?? kanske kolla på en ruller kanske=)  eller kanske åka pulka efter traktorn =) haha man får mycket blåmärken, men det är det värt xD

men nu ska jag göra nått med mitt liv xD
hade bäst flodhäst =)




Kommentarer
Postat av: Alexandra

hej sys.





haha ja jag skulle åka bort. men du eller hur e det värt att få blåmärken alltså. men kommer du ihåg första gången när vi hade åkte på isen när alla hade bobar. haha :D fan vilket blåmärke jag hade på hela jävla låret. det gick ju från höften ner till foten.D haha det är det största blåmärke jag haft haha :D pussen älskar dej

2008-12-15 @ 15:26:44
URL: http://mrsalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0