Ikea

åå längtar tills vi ska åka till ikea =) ska handla in nya grejor till mitt rum tänkte jag =)
vore kul med lite nya grejor =D



En Levanger spegel med guldram =) jätte fin och stil ren...






och den härtaklampan med Kristaller (ljuskrona)... jätte gullig tycker jag =)....

 



eller den här gulliga takronan =) man kan egentligen ha den utomhus =P men jag tyckte den värkligen var häfftig...
KALLT Takkrona, utomhus





och vaser... mmm jag tyckte den här var aasgrymm =) så himla läcker... älska den <3







och så själv klart vill man ha plastblommor i den snygga vasen såklart=).....
tycker dom är så fina ....


SMYCKA Konstgjord blommaSMYCKA Konstgjord blomma
SMYCKA Konstgjord blomma


Det är bra med plast ;D









tyckte dom här vaserna var sa gulliga också =)..


SUPERFIN Vas



Och tavlor ... vem klarar sig utan de?? haha det är så fiiint :) det är nått man måste haaa!!! jag gillar ikeas tavlor... dom är så stilrena och fina...

exempel;
TVILLING Bild, set om 2


jag gillar ikea... dom har jätte fina grejer.... man vill bara ta hem alla grejer ;) .... det är alltid nått man hittar när man är där =).... 
 
Ikea får MVG! hehe ;)
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0